Jak ujędrnić i powiększyć pośladki?

by karol

Wraz z Kardashiankami przyszła do nas moda na pełne i jędrne pośladki. Niestety, operacje plastyczne wiążą się z dużym ryzykiem oraz możliwymi powikłaniami. Dlatego powinnaś postawić na domowe i naturalne sposoby, które pozwolą Ci uzyskać kształtną pupę, a to wszystko bez pomocy lekarskiego skalpela. Na jakie kroki najlepiej się zdecydować?

Przede wszystkim postaw na skuteczne ćwiczenia!

Najlepszym sposobem na zdobycie wymarzonej sylwetki jest regularne uprawianie sportu i wykonywanie treningów nastawionych na podnoszenie ciężarów oraz modelowanie sylwetki. Dzięki nim uda Ci się ujędrnić dolne partie ciała, a także polepszyć kondycję oraz sprawność fizyczną. Jak działają takie ćwiczenia? Wspomagają rozwój 4 grup mięśni, które mają bardzo duże znaczenie w naszym organizmie. Konkretniej mowa trzech mięśniach pośladkowych: mniejszy, średni i większy, a także bardzo istotny naprężacz powięzi szerokiej.

Są to obszary, w których wskazane jest rozbudowywanie mięśni, ponieważ to pomoże Ci uzyskać pożądany efekt, a więc uwydatnienie pośladków i bioder. Sprawisz, że zostaną naturalnie podkreślone Twoje kobiece kształty, a ponadto rozpoczniesz redukcję cellulitu. Przede wszystkim musisz zwracać uwagę na prawidłowe wykonywanie ćwiczeń, ponieważ jedynie odpowiednia technika będzie w stanie przynieść pożądane efekty. Dodatkowo nie zrobisz sobie krzywdy, trenując samodzielnie w warunkach domowych, a nie pod kontrolą trenera personalnego.

Oprócz podnoszenia ciężarów i robienia cardio warto spróbować ćwiczeń, które polegają na określonej liczbie powtórzeń w kilku seriach. Pomiędzy seriami dobrze jest zrobić sobie przerwę trwającą od 30 sekund do minuty i następnie przystąpić do dalszego wykonywania powtórzeń. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z treningami pośladków – nie zapominaj o obowiązkowej rozgrzewce, która zapobiegnie powstaniu kontuzji.

Dieta, suplementy, masaże – co jeszcze oprócz ćwiczeń?

Jak duże znaczenie ma dieta? Chcąc rozbudować ciało, a zwłaszcza pośladki, musimy pamiętać o utrzymaniu nadwyżki kalorycznej, bez której nie będzie to takie proste. Jeśli pozostawisz deficyt – nie będziesz w stanie zwiększyć masy mięśniowej swoich dolnych partii. Niejednokrotnie trenerzy personalni zwracają uwagę, że jeśli naszym celem są pośladki – to wymagają przyjmowania większej liczby kcal, ponieważ jest to obszar składający się głównie z tłuszczu. Podobnie jest z biustem.

Jako wspomaganie aktywności fizycznej, aby przygotować dolne partie ciała pomiędzy treningami, możesz zdecydować się na naturalne suplementy diety ułatwiające zbudowanie pośladków. Zawarte w nich ekstrakty pomagają zlikwidować cellulit, ujędrnić skórę i wymodelować dolne partie ciała. Jest to idealny sposób na uzupełnienie zbilansowanej diety. Postać kapsułek ułatwia spożycie niezależnie od pory dnia i miejsca, w jakim się znajdujesz.

Ostatnią opcją, która skutecznie działa na zwiększenie jędrności pośladków, są masaże. Nie tylko te wykonywane u kosmetyczek i w gabinetach medycyny estetycznej, ale również w zaciszu domowym. Niesłabnącą popularnością cieszy się szczotkowanie ciała, które to pozwala pozbyć się martwego naskórka, zapobiegać wrastającym włoskom i wygładzać skórę. Podobnie sytuacja ma się z masażami antycellulitowymi bańką i rollerami z wypustkami. Zaciekawiona? Polecamy sprawdzić, choćby dla odrobiny relaksu!

0 comment

Related Posts

Leave a Comment